مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 15:352021-06-15سياسي

دولت آینده باید کشور را از وضعیت سنگلاخی عبور دهد


دبیرکل جبهه سوم انقلاب اسلامی گفت: دولت آینده باید جلوی فساد را باید بگیرد و تا با فساد مقابله نشود هیچ اتفاقی در ایران رخ نمی دهد.

- سردار احمد خورشیدی عصر سه شنبه 25 خردادماه در افتتاحیه ستاد جمهور آیت الله سیدابراهیم رییسی در همدان، اظهار کرد: عده ای می گویند مشکلات حل شدنی نیست و در 42 سال گذشته در شرایطی قرار گرفتیم که معیشت ما دچار مشکل شده و حل نخواهد شد اما بنده به عنوان پژوهشگر و محقق می گویم اینطور نیست.

خورشیدی تصریح کرد: کشورهایی که به توسعه رسیدند و مردمشان وضعیت رفاهی خوبی دارند در روزی که توسعه را شروع کردند چه اوضاعی داشتند؟ چین دومین قدرت اقتصادی دنیا 45 سال پیش انقدر جمعیت فقیرش بالا بود که 700 میلیون نفر زیر خط فقر داشت و 60 میلیون نفر در این کشور از فقر مردند و آلمان در جنگ به فروپاشی رسید به جزء کارخانه بنز چیزی نداشت و سنگاپور که به اندازه تهران مساحت دارد در 40 سال پیش گرفتار جنگ های داخلی بود اما در حال حاضر تولید ناخالص داخلی آن به اندازه ایران است.

وی ادامه داد: در ایران وقتی جمهوری اسلامی حکومت را از شاه تحویل گرفت فقط 1100 روستا زیرساخت آب و برق و گاز داشتند اما جهاد سازندگی آن را به 57 هزار روستا تبدیل کرد بنابراین می شود کشور را ساخت مشروط بر اینکه ما یک انتخاب درست داشته باشیم و دولت اراده برای مقابله با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت آینده باید کشور را از وضعیت سنگلاخی عبور دهد

دولت آینده باید کشور را از وضعیت سنگلاخی عبور دهد