مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 15:252021-06-15سياسي

جرایم انتخاباتی در پیشوا تا صدور آرای قضایی پیگیری می شود


فرماندار پیشوا با تاکید بر اینکه فعالیت های تبلیغاتی زیر ذره بین عوامل نظارتی است، گفت: جرایم انتخاباتی کاندیداها در پیشوا تا صدور آرای قضایی پیگیری می شود.

- ، حسین عباسی عصر سه شنبه در نشست کمیته حقوقی و امحاء ستاد انتخابات شهرستان پیشوا اظهار داشت: از زمان شروع مهلت قانونی تبلیغات شوراهای اسلامی، شور و نشاط انتخاباتی در شهرستان پیشوا افزایش یافته است.

وی گفت: از تمامی نامزدهای شوراهای اسلامی و حامیان آنها که تا به امروز کمک کردند تا تبلیغات انتخاباتی در یک فضای پرشور و قانون مدارانه پیش برود، تشکر و قدردانی می نمایم.

عباسی با بیان اینکه قانون، موارد مجاز و غیرمجاز تبلیغات را به روشنی بیان کرده و زوایای کار را برای کاندیداها مشخص نموده است افزود: جلسات آموزشی ویژه داوطلبان شوراهای اسلامی با حضور مسئولان قضایی، نظامی و انتظامی و هیئت های اجرایی و نظارت برگزار و بایدها و نبایدهای تبلیغاتی برای آنان تبیین شد.

فرماندار پیشوا عنوان داشت: اگر کاندیدایی از قانون تمرد می کند، این موضوع نمی تواند مجوزی برای قانون گریزی دیگر کاندیداها باشد و کمیته حقوقی و امحاء ستاد انتخابات شهرستان پیشوا با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی بدون هیچ تعارف و تبعیضی، با جرایم انتخاباتی برخورد می نماید و خوشبختانه دستگاه قضایی و ستاد پیشگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرایم انتخاباتی در پیشوا تا صدور آرای قضایی پیگیری می شود

جرایم انتخاباتی در پیشوا تا صدور آرای قضایی پیگیری می شود