مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 15:202021-06-15پزشكي

6 پلت فرم واکسن کرونا اواخر پاییز آمادگی صادرات دارد


به طور حتم با توجه مقدار واکسن های تولید داخل در برهه کنونی، از یک تا 2 ماه آینده نیازمند واردات واکسن هستیم برای تحقق آن تدارک لازم اندیشیده شده است.

- به گفته وی، کار تولید واکسن یکی از شرکت های ایرانی (مجموعه برکت) کار به مرحله اجازه مصرف اضطراری رسید که در هفته آینده مجموعه پاستور نیز اجازه مصرف اضطراری راخواهد گرفت.

نمکی با اشاره به انجام بررسی مجدد برخی واکسن ها در هفته های آینده که باید مرحله دوم را طی کنند، افزود: هر کدام به مرحله اجازه مصرف اضطراری مانند 2 مجموعه برکت و پاستور برسند مجوز می گیرند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص پویش ره سلامت نیز با بیان اینکه نزدیک به 14 هزار تخت بیمارستانی امسال تا نیمه مردادماه و پایان دولت دوازدهم بهره برداری می شود، گفت: شمار قابل توجهی از این تخت ها افتتاح شده و نزدیک یک هزار و 400 مرکز بهداشتی، درمانی و خانه بهداشت و تعداد قابل توجهی پروژه های رفاهی و دانشجویی تدارک دیده شده که در استان های مختلف کشور افتتاح شده یا در حال افتتاح است.

نمکی در خصوص تمهیدات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای برگزاری انتخابات 28 خرداد اظهار داشت: افزون بر تدوین شیوه نامه های بهداشتی ابلاغ شده برای تمامی شعبه های اخذ رای ناظرانی رعایت حداکثری فاصله گذاری و دستورالعمل ها را کنترل و نظارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 پلت فرم واکسن کرونا اواخر پاییز آمادگی صادرات دارد

6 پلت فرم واکسن کرونا اواخر پاییز آمادگی صادرات دارد