مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 15:052021-06-15سياسي

ریشه کنی بی سوادی به تلاش، جدیت و صبوری نیاز دارد


امام جمعه سنندج اقدامات انجام شده در راستای آموزش بی سوادان را رضایت بخش دانست و گفت: ریشه کنی بی سوادی به تلاش، جدیت و صبوری نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در سنندج، ماموستا فایق رستمی عصر امروز در اولین نشست ستاد پشتیبانی سوادآموزی استان در سال جاری که در استانداری کردستان برگزار شد با اشاره به اهمیت علم و دانش، اظهار کرد: با آغاز بعثت پیامبر اکرم (ص) و نزول قرآن، درهای همه علوم برای بشریت باز شد.

 وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای سوادآموزی از ابتدای شکل نظام مقدس جمهوری اسلامی، افزود: برای تکمیل فعالیت ها و ریشه کنی کامل بی سوادی باید اقدامات لازم به خصوص در سطح استان و جامعه هدف انجام شود.

 نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین به آسیب های ناشی از بی سوادی نیز اشاره کرد و یاداور شد: ریشه کنی بی سوادی نیاز به تلاش، جدیت و صبوری دارد و ما در این سال ها پیشرفت داشته ایم اما کافی نیست.

رستمی بر ضرورت همکاری دستگاه های مختلف با حوزه سواد آموزی برای ریشه کنی بی سوادی و ترغیب و تشویق بی سوادان برای شرکت در کلاس های سواد آموزی و آموزش حضوری بی سوادان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه اگر کشوری بنیه علمی قوی نداشته باشد، پیشرفت نمی کند، عنوان کرد: همه پیشرفت ها با علم امکان پذیر است و تولید، عمران، توسعه و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه کنی بی سوادی به تلاش، جدیت و صبوری نیاز دارد

ریشه کنی بی سوادی به تلاش، جدیت و صبوری نیاز دارد