مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 15:052021-06-15سياسي

هزینه بیش از 67 درصد درآمدهای شهرداری در مناطق غیر برخوردار تهران


رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: در دوره پنجم بیش از 67 درصد درآمدهای شهرداری در مناطق غیر برخوردار هزینه شده است.

- رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: در دوره پنجم بیش از 67 درصد درآمدهای شهرداری در مناطق غیر برخوردار هزینه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سالاری در دیدار اعضای لیست جمهور با آیت الله سید حسن خمینی که ظهر امروز در حسینه جماران برگزار شد، گفت: این روزها ما به عنوان کسانی که از مسیر بدنه اصلاحات گزینش شدیم خیلی تنها هستیم و در رقابتی بسیار نابرابر و ناعادلانه که رقیب از دوسال پیش برایش کار کرده بود قرار داریم.

وی ادامه داد: ما به عنوان جریان اصلاح طلب هیچگاه خودمان مسیر انتخابات را ترک نکردیم؛ مگر اینکه موانعی در سر راه ما بگذارند.

البته هنوز هم امکان حضور در انتخابات ریاست جمهوری هست.

امروز بالاخره در واپسین روزها لیست جمهور تهیه شد و این یک نقطه عطفی در نظام تصمیم گیری جریان اصلاحات بود که بدنه احزاب و جریان اصلاحات لیست را انتخاب کردند.

لیست جمهور حاصل نظرات بدنه اصلاحات است.

سالاری به دوره مدیریت شهری پنجم اشاره کرد و گفت: ما در شرایطی مدیریت شهر تهران را تحویل گرفتیم که سخت ترین تحریم های تاریخ بر کشور ما تحمیل شد و قطعا پایتخت هم تحت تاثیر قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه بیش از 67 درصد درآمدهای شهرداری در مناطق غیر برخوردار تهران

هزینه بیش از 67 درصد درآمدهای شهرداری در مناطق غیر برخوردار تهران