مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 15:052021-06-15سياسي

همه دستگاه ها در راستای تحقق برنامه های سواد آموزی همکاری کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: دستگاه ها و اعضای ستاد سوادآموزی باید در تحقق برنامه های سواد آموزی به خصوص حجم ابلاغی سال 1400 همکاری و تعامل داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ابراهیم زارعی عصر امروز در نشست ستاد پشتیبانی سوادآموزی استان، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه سوادآموزی، عملکرد استان در سال گذشته را بالاتر از میانگین کشوری اعلام کرد و با تاکید بر ضرورت تلاش بیشتر برای رفع این نقیصه و ریشه کنی بی سوادی، خواستار همکاری مستمر و موثر دستگاه های عضو ستاد پشتیبانی سواد آموزی با این حوزه شد.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون آموزش و پرورش هستیم و تا آنجایی که در توان است باید به این دستگاه کمک کنیم،اظهار کرد: همه نهادها،امامان جمعه و جماعت و افراد موثر باید به سواد آموزی کمک کنند و دهیاران در این راستا می توانند نقش آفرینی داشته باشند.

وی با تاکید بر ضرورت استمرار فعالیت ها و همراهی دستگاه های متولی در این راستا، گفت: همکاری دستگاه ها نباید مقطعی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان به هدفگذاری فعالیت های سوادآموزی در سال 1400 نیز اشاره و تصریح کرد: برای تحقق شاخص ها و حجم ابلاغی همه دستگاه ها، فرمانداران، دهیاران، سازمان های مردم نهاد و موثرین باید کمک کنند و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دستگاه ها در راستای تحقق برنامه های سواد آموزی همکاری کنند

همه دستگاه ها در راستای تحقق برنامه های سواد آموزی همکاری کنند