مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 15:052021-06-15اقتصادي

استان تهران چند برابر میانگین کشوری محصول کشاورزی تولید می کند


استاندار تهران با اشاره به اینکه در هر هکتار از اراضی کشاورزی استان 32 تن محصول تولید میشود گفت: استان تهران چند برابر میانگین کشوری محصول کشاورزی تولید می کند.

- ، انوشیروان محسنی بندپی عصر سه شنبه در مراسم بهره برداری از 84 طرح کشاورزی در استان تهران با اشاره به اینکه استان تهران دارای 187 هزار هکتار اراضی کشاورزی است که 1.

3 درصد اراضی کشاورزی کشور را شامل می شود اظهار داشت: استان تهران در تولید گیلاس رتبه خوبی در کشور دارد و در سایر محصولات باغی نیز وضعیت مطلوبی دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید در زمینه فروش محصولات دست واسطه گران را کوتاه کرد گفت: کشاورزان استان تهران با تولید سالانه 6 میلیون تن محصول 5 درصد کل محصولات کشاورزی کشور را تولید می کنند لذا نباید برای فروش محصولاتشان با رنج مواجه باشند و محصول را ارزان بفروشند و واسطه گر و دلال سود ببرد.

استاندار تهران در خصوص شیوه آبیاری اراضی کشاورزی استان نیز بیان داشت: 77 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان تهران به آبیاری نوین مجهز شدند که اقدام خوبی در زمینه افزایش تولید و صرفه جویی در مصرف آب است و همچنین 4 هزار و 400 هکتار از اراضی نیز به گلخانه های مدرن مجهز شده اند.

محسنی بندپی با بیان اینکه استان تهران چند برابر میانگین کشوری محصول کشاورزی تولید می کند افزود: افزایش راندم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان تهران چند برابر میانگین کشوری محصول کشاورزی تولید می کند

استان تهران چند برابر میانگین کشوری محصول کشاورزی تولید می کند