مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 15:052021-06-15سياسي

رضایی: از تمام ظرفیت های بانوان در دولتم استفاده خواهم کرد


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه از تمام ظرفیت های بانوان در دولتم استفاده می کنم، گفت:از بانوان عزیز و سربلند ایران اسلامی می خواهم به من کمک کنند تا دولت اقدام و تحول در ایران شکل بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی ایرنا، محسن رضایی روز سه شنبه در نشست با بانوان، گفت: ایران ما بدون بانوان ایران نخواهد شد و بانوان باید به حقوق حقه خود در این سرزمین برسند.

وی افزود: مادران و بانوان خانه دار باید مقدس شمرده شوند و این خانه داری را شغل بدانیم و به آن حقوق بدهیم و به منزلت بانوان احترام بگذاریم.

مطمئن باشید در این مسیر هیچ وجه کوتاه نمی آیم چون بانوان ما آینده ایران را می سازند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه پایه مسئله خانواده، جمعیت و تربیت فرزندان بهداشت و سلامت خانواده، بانوان هستند، اظهار کرد: اگر بانوان این همه نقش دارند چرا نباید از مدیران کشور باشند و چرا در دولت ها توجهی به آنان ندارند.

مگر ما در کنار پیامبر خدا (ص)، حضرت خدیجه(س)، در کنار حضرت امیرالمومنین (ع) حضرت فاطمه زهرا(س) و در کنار امام حسین (ع) حضرت زینب (س) را نمی بینیم.

رضایی با بیان اینکه باید به بیش از 50 درصد جمعیت کشور توجه کنیم، گفت: تا گفتم می خواهیم خانه داری را شغل ثابت کنیم و حقوق بدهیم، صدای عده ای بلند شد که پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: از تمام ظرفیت های بانوان در دولتم استفاده خواهم کرد

رضایی: از تمام ظرفیت های بانوان در دولتم استفاده خواهم کرد