مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 15:052021-06-15سياسي

در مناظره انتخاباتی جهاددانشگاهی چه گذشت؟


مناظره انتخاباتی با محوریت مطالبات دانشجویان و جوانان با حضور نمایندگان پنج نامزد انتخاباتی در جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مناظره انتخاباتی با محوریت مطالبات دانشجویان و جوانان با حضور نمایندگان پنج نامزد انتخاباتی در جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مناظره انتخاباتی با محوریت مطالبات دانشجویان و جوانان با حضور نمایندگان پنج نامزد انتخاباتی در جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری برگزار شد، نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در این مناظره به بیان دیدگاه های خود در رابطه با این موضوع پرداختند.

هدایت الله نصیری، نماینده ستاد امیرحسین قاضی زاده هاشمی در چهارمحال و بختیاری در این مناظره به بیان برنامه های مدنظر این نامزد ریاست جمهوری پرداخت و اظهار کرد: نام دولت مدنظر آقای قاضی زاده هاشمی، سلام است که در این دولت، 550 پست راهبردی شناسایی شده است، افرادی که پست های دولتی مدنظر خود دارند، طی این آزمون رتبه بندی و محبوبیت سنجی می شوند.

وی با اشاره به مسئله سربازی و کنکور در دولت سلام، افزود: بهترین سال های عمر یک جوان صرف کنکور و سربازی می شود، اعتقاد دولت سلام بر حذف کنکور است و افرادی که دوره سربازی را می گذرانند باید هم زمان شغلی را یاد بگیرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مناظره انتخاباتی جهاددانشگاهی چه گذشت؟

در مناظره انتخاباتی جهاددانشگاهی چه گذشت؟