مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 15:002021-06-15سياسي

ارز حاصل از صادرات به افغانستان، باید به خراسان جنوبی برگردد


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: عمده صادرات ایران به افغانستان از خراسان جنوبی انجام می شود که باید ارز حاصل از این صادرات، - در گفتگوی انتخاباتی زاکانی با مردم خراسان جنوبی مطرح شد؛ ارز حاصل از صادرات به افغانستان، باید به خراسان جنوبی برگردد ایسنا/خراسان جنوبی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: عمده صادرات ایران به افغانستان از خراسان جنوبی انجام می شود که باید ارز حاصل از این صادرات، به این استان برگردد و سبب آبادانی آن شود.

علیرضا زاکانی، عصر امروز سه شنبه 25 خرداد در گفتگوی انتخاباتی با مردم خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی، مهم ترین استان در ترانزیت و صادرات کالا به افغانستان است و باید ارز حاصل از این موقعیت، استان را منتفع کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: وجود محصولات استراتژیک زعفران، زرشک و عناب و همچنین عبور راه آهن جنوب به شمال از خراسان جنوبی از دیگر پتانسیل های این استان است که باید برای پیشرفت هر چه بیشتر خراسان جنوبی از آن بهره گرفت.

وی با اشاره به مشکل کم آبی در خراسان جنوبی گفت: باید با انتقال آب از دریای عمان به این استان و اجرای طرح های آبخیزداری، هر چه سریعتر مشکل کم آبی را رفع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارز حاصل از صادرات به افغانستان، باید به خراسان جنوبی برگردد

ارز حاصل از صادرات به افغانستان، باید به خراسان جنوبی برگردد