مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 14:552021-06-15سياسي

بیش از 10 هزار نفر سوادآموز در سال 99 تحت پوشش قرار گرفته اند


مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از تحت پوشش قرار گرفتن 10 هزار و 310 نفر سواد آموز در سال گذشته خبر داد و گفت: عملکرد استان در تحقق حجم ابلاغی بیش از 102 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رشید قربانی عصر امروز در اولین نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی استان که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد، با اشاره به شیوع بیماری کروناو تحت تاثیر قرار گرفتن سیستم آموزشی بر اثر کرونا ویروس، اظهار کرد: به مراتب فعالیت های حوزه سوادآموزی بیشتر تحت تأثیر کرونا بوده است.

وی با بیان اینکه در حال عادی بسترسازی، شناسایی، جذب و آموزش بی سوادان موضوعی سخت بود، افزود:  در زمان شیوع کرونا به مراتب نسبت به قبل آموزش این بخش مشکل تر شده است.

وی گزارشی از افراد تحت پوشش دوره های سواد آموزی در سال گذشته  و میزان تحقق شاخص های عملکردی ارایه کرد و گفت: در مجموع در سال 1399 تعداد  ده هزار و 310 سوادآموز تحت پوشش قرار گرفتند و عملکرد استان 102 درصد است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: این مهم با همکاری اعضای شورای پشتیبانی و اهتمام و پیگیری مسئولان حوزه سوادآموزی و دست اندرکاران امر بوده است.

قربانی نرخ سواد جمعیت 6 سال و بالای استان را در پایان سال 98 بیش از 84 درصد عنوان کرد و گفت: براساس سرشماری سال 95، با سوادی جمعیت استان نسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 10 هزار نفر سوادآموز در سال 99 تحت پوشش قرار گرفته اند

بیش از 10 هزار نفر سوادآموز در سال 99 تحت پوشش قرار گرفته اند