مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 14:552021-06-15سياسي

تکذیب انتصاب مرتضوی مقدم به عنوان رییس قوه قضاییه


مشاور رییس دیوان عالی کشور شایعاتی مبنی بر انتصاب حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم به عنوان رییس بعدی دستگاه قضا را نادرست خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا به نقل از دیوان عالی کشور، فرید فرهمند مشاور رییس دیوان عالی کشور با اشاره به محتوای مطالب منتشره و با توجه به اینکه آیت الله رییسی به رغم نامزدی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همچنان رییس قوه قضاییه بوده و تا پایان رای گیری هیچ چیز مشخص نیست گفت: منتشرکننده چنین خبری هدفش نمایشی جلوه دادن انتخابات و بی احترامی به آرای مردم است.

وی در ادامه با بی پایه و اساس خواندن چنین اخباری تاکید کرد: این موضوع با توجه به نزدیکی زمان انتخابات، موجب تضعیف انتخابات و سوءاستفاده بدخواهان است.

مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور تصریح کرد: برخی گمان می کنند با ایجاد جو رسانه ای می توانند در تصمیمات، ولی فقیه اثرگذار باشند در حالی که چنین جریان هایی فهم درستی از اصل ولایت فقیه نداشته و آن را درک نکرده اند.

فرهمند در پایان از اصحاب رسانه خواست در جهت رسالت خبری خود که همان انتقال صحیح مطالب است گام برداشته و از انتشار اخبار بدون منبع و بی پایه و اساس بپرهیزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب انتصاب مرتضوی مقدم به عنوان رییس قوه قضاییه

تکذیب انتصاب مرتضوی مقدم به عنوان رییس قوه قضاییه