مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 14:452021-06-15بين الملل

ایران از محور های گفتگو های پوتین و بایدن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یوری یوشاکف دستیار کرملین امروز (سه شنبه) در جمع خبرنگاران در خصوص محور گفتگو های آتی ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و جو بایدن رییس جمهور آمریکا گفت که دو طرف قصد دارند در نشست 16 ژوئن (26 خردادماه) خود .

- دستیار کرملین تصریح کرد که رؤسای جمهور روسیه و آمریکا در دیدار آتی خود در ژنو قصد دارند به طیف وسیعی از موضوعات از جمله برنامه هسته ای ایران بپردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یوری یوشاکف دستیار کرملین امروز (سه شنبه) در جمع خبرنگاران در خصوص محور گفتگو های آتی ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و جو بایدن رییس جمهور آمریکا گفت که دو طرف قصد دارند در نشست 16 ژوئن (26 خردادماه) خود در شهر ژنو سوییس در خصوص تمامی مسائل مهم از جمله مسائل دوجانبه حل نشده، ثبات راهبردی و درگیری های منطقه ای و برنامه هسته ای ایران گفتگو کنند.

خبرگزاری روسی تاس گزارش کرد، وی در این خصوص توضیح داد: تقریباً تمامی موضوعاتی که هم ایالات متحده و هم ما را نگران می کند در نسخه نهایی دستورکار (نشست پوتین و بایدن) قرار داده شده است.

این موضوعات به ویژه شامل وضعیت فعلی روابط روسیه و آمریکا و چم انداز آتی آن ها، ثبات مهم راهبردی و موضوعات مربوط به امنیت سایبری می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران از محور های گفتگو های پوتین و بایدن است

ایران از محور های گفتگو های پوتین و بایدن است