مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 14:452021-06-15سياسي

مجلس قطعاً از شرکت های خلاق مانند دانش بنیان ها حمایت خواهد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مصطفی نخعی نماینده مردم در حوزه انتخابیه سربیشه و نهبندان، در این باره گفت: در کشور های توسعه یافته ارتباط میان صنعت و نهاد دانشگاه، - یک نماینده مجلس ضمن تاکید دوباره بر حمایت از شرکت های خلاق، نقش آن ها را همسنگ نقش شرکت های دانش بنیان توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مصطفی نخعی نماینده مردم در حوزه انتخابیه سربیشه و نهبندان، در این باره گفت: در کشور های توسعه یافته ارتباط میان صنعت و نهاد دانشگاه، بسیار عمیق و ارگانیک است، متاسفانه این ارتباط در کشور ما برای سال ها چندان گرم و دامنه دار نبوده است.

از این رو شرکت های دانش بنیان و خلاق، همان حلقه گمشده ای است که می تواند ارتباط میان خلاقیت، نوآوری، فناوری دانشگاه و بخش تولید و صنعت را برقرار کند و توسعه بخشد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: با توجه به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، در زمینه اقتصاد مقاومتی، نیز لازم است تا این قبیل شرکت ها مورد حمایت تام قرار گیرند.

ما نیز در مجلس، هر آنچه در توان داریم برای تخصیص این حمایت به کار خواهیم بست، تا بیشترین تسهیل ایجاد شود و مانع زدایی لازم صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس قطعاً از شرکت های خلاق مانند دانش بنیان ها حمایت خواهد کرد

مجلس قطعاً از شرکت های خلاق مانند دانش بنیان ها حمایت خواهد کرد