مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 14:302021-06-15سياسي

اعلام مصوبات انتخاباتی ستاد استانی کرونا در اصفهان


سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: مردم در روز انتخابات از ماسک و خودکار شخصی در شعب اخذ رای استفاده کنند و برای هر یک از شعب یک ناظر بهداشتی تعیین شده است.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: مردم در روز انتخابات از ماسک و خودکار شخصی در شعب اخذ رای استفاده کنند و برای هر یک از شعب یک ناظر بهداشتی تعیین شده است.

حجت الله غلامی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه عصر امروز (سه شنبه-25 خرداد) جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا برگزار شد، اظهار کرد: بیشتر مباحث مطرح شده در جلسه ستاد استانی کرونا روی موضوع انتخابات و نحوه برگزاری مطلوب آن با توجه به شیوع ویروس کرونا متمرکز بود که مقرر شد به تمام فرمانداری ها و شعب اخذ رای تذکرات لازم داده شود و برنامه ریزی شد که تا حد امکان صندوق های اخذ رای در هر شعبه در فضای باز قرار گیرد و اگر در فضاهای سرپوشیده بود باید درها و پنجره های این شعب باز باشد تا تهویه مناسب انجام شود.

وی افزود: مقرر شد برای شعبی که بیش از یکهزار رای دارند بر تعداد عوامل اجرایی و صندوق های رای این شعب افزوده شود که بر این اساس بیش از 300 شعبه اخذ رای به تعداد شعب در استان اصفهان اضافه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام مصوبات انتخاباتی ستاد استانی کرونا در اصفهان

اعلام مصوبات انتخاباتی ستاد استانی کرونا در اصفهان