مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 14:302021-06-15سياسي

اقتصاد کشور 8 سال معطل برجام ماند/واردات نان تولید را آجر کرد


رییس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه اقتصاد کشور هشت سال معطل برجام ماند، گفت: در این هشت سال نان تولیدکنندگان به دلیل واردات آجر شد.

- ، سید یاسر جبراییلی عصر سه شنبه در اجماع نخبگان حامی آیت الله رییسی در ایلام اظهار کرد: قطعاً برای تمامی مشکلات کشور راهکار اساسی و اصولی وجود دارد و این مسئله نیازمند استفاده از ظرفیت و استعدادهای جوانان و اندیشمندان است که در سراسر کشور وجود دارند.

وی ادامه داد: اینکه می بینیم در هشت سال گذشته کشور با مشکلات بی شماری مواجه شده و باعث ناامیدی مردم شده، دلایل متعددی دارد، از جمله اینکه منافع عده ای در عقب ماندگی کشور بوده است.

رییس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه طی سال های اخیر در سیستم بانکی کشور یک هزار و 800 هزار میلیارد تسهیلات به بخش های غیرمولد پرداخت شده است، افزود: این در حالی بود که تولیدکننده داخلی تشنه سرمایه و نقدینگی بود، ولی تسهیلات به افرادی پرداخت شد که امروز ابربدهکار بانکی هستند.

سید یاسر جبراییلی عنوان کرد: یکی از بزرگترین چالش های کشور نظام بانکی است که این بخش باید در اولویت اصلاح قرار گیرد، چراکه فسادهای زیری در این بخش شکل گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد کشور 8 سال معطل برجام ماند/واردات نان تولید را آجر کرد

اقتصاد کشور 8 سال معطل برجام ماند/واردات نان تولید را آجر کرد