مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 14:302021-06-15سياسي

عدالت شعار محوری آیت الله رییسی است/ ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات


رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه شعار محوری و کلیدی آیت الله رییسی تحقق عدالت است، بر ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا حاجی بابایی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم خوب لرستان همیشه در خدمت به نظام بوده اند و در انتخابات ها پر شور شرکت کرده اند اظهار داشت: همواره لرستان در بحث حضور در انتخابات یکی از استان های اول بوده است.

وی با اشاره به حضور آیت الله رییسی در انتخابات امسال بیان داشت: حضور ایشان در عرصه انتخابات برای یک گروه، جناح، و حزب نیست، بلکه حضور ایشان در این عرصه برای ارتقای سرمایه های اجتماعی نظام است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه با تاکید بر اینکه آیت الله رییسی به عرصه انتخابات آمده تا مردم احساس آرامش بیشتری داشته باشند و در این راستا امیدواریم که مردم در روز جمعه حضوری گسترده و معنادار خود در پای صندوق های رأی، با وجود همه سختی هایی که تحمل کرده اند، داشته باشند.

حاجی بابایی بیان داشت: امیدواریم مردم با رأی قاطع خود در پای صندوق رأی حضور پیدا کنند، میزان قدرت دولت آینده به حضور مردم بستگی دارد، در این راستا هر چه میزان حضور مردم بیشتر باشد قدرت دولت در حل مشکلات کشور بیشتر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت شعار محوری آیت الله رییسی است/ ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات

عدالت شعار محوری آیت الله رییسی است/ ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات