مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 14:302021-06-15بين الملل

فراکسیون صادقون عراق: نخست وزیر موضع خود را درباره اخراج نیروهای خارجی اعلام کند


فراکسیون «صادوق» در پارلمان عراق خواستار شفافیت موضع نخست وزیر این کشور در قبال قانون اخراج نیروهای خارجی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فراکسیون صادقون در پارلمان عراق اعلام کرد که مصطفی الکاظمی نخست وزیر این کشور باید موضع خود را در قبال قانون اخراج نیروهای خارجی از جمله نیروهای آمریکایی به طور شفاف بیان کند.

این فراکسیون پارلمانی در عراق نسبت به نبود موضع شفاف دولتی در مورد قانون اخراج نیروهای خارجی از این کشور که سال گذشته و پس از اقدام جنایتکارانه آمریکا در ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در پارلمان عراق تصویب شد، اظهار تعجب کرد.

احمدالکنانی عضو فراکسیون صادقون در مصاحبه با وبگاه خبری بودند، نمایندگان پارلمان عراق به اتفاق آرا قانون اخراج  نیروهای خارجی از این کشور را تصویب و اعلام کردند که از این پس حضور این نیروها در عراق غیر قانونی است.

با این وجود و پس از گذشت ماه ها از تصویب این قانون، دولت عراق هنوز موضع شفافی را در قبال اجرای دقیق این قانون اعلام نکرده و با ورود آن به مذاکراتی تحت عنوان گفت وگوهای راهبردی با آمریکا، تاکنون اجرای این قانون معطل مانده است.

احمدالکنانی در ارتباط با حملات اخیر ترکیه به مناطق شمالی عراق نیز افزود: همچنین مشاهده نمی شود تشکل های پارلمانی که برای حاکمیت عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراکسیون صادقون عراق: نخست وزیر موضع خود را درباره اخراج نیروهای خارجی اعلام کند

فراکسیون صادقون عراق: نخست وزیر موضع خود را درباره اخراج نیروهای خارجی اعلام کند