مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 14:252021-06-15سياسي

ظرفیت استان ها نادیده گرفته شده است/ ضرورت پایان به وعده های بی پشتوانه


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز ظرفیت های استان های کشور نادیده گرفته شده است، گفت: قرار نیست تهران استان ها را استثمار و همه منابع را در خود ببیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن رضایی میرقاعد در برنامه تبلیغاتی در شبکه صدا و سیمای سمنان همزمان با بعد از ظهر سه شنبه با بیان اینکه متأسفانه سیاست های نادرست دولت ها در این دو، سه دهه اخیر باعث شده تا توانمندی عظیم ایران اسلامی کاهش یابد و در مقابل مشکلات احساس ناتوانی و ناامیدی برای مردم پدید آید، افزود: ما می خواهیم حرکتی را از نو آغاز کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) در انقلاب، همه استان ها و اقوام را دورهم گرد آورد و انقلاب را پیروز کرد و نه غرب و نه شرق نتوانستند جلوی ایران اسلامی بایستند، گفت: امام راحل برای بار دوم این کار را در جنگ تحمیلی در برابر صدامیان و حدود 50 کشور پشتیبان او انجام داد و توانستیم همه آنها را به زباله دان تاریخ بریزیم اما سوال اینجا است که آیا نمی توانیم یک بار دیگر دور هم جمع بشویم و دوباره حرکت سومی را آغاز کنیم؟ این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ابراز کرد: قیام برای زندگی بهتر و دولت وحدت ملی و اینکه همه ایرانی و شهروند درجه یک و دو در قاموس وجود نداشته باشد، حرکتی ملی خواهد بود زیرا مردم سرنوشت صندوق ها را تعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت استان ها نادیده گرفته شده است/ ضرورت پایان به وعده های بی پشتوانه

ظرفیت استان ها نادیده گرفته شده است/ ضرورت پایان به وعده های بی پشتوانه