مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 14:152021-06-15سياسي

حمایت نمایندگان خبرگان رهبری در آذربایجان غربی از آیت الله رییسی


از ارومیه نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری طی بییانیه ای حمایت خود را از آیت الله ابراهیم رییسی اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری طی بیانیه ای حمایت خود را از آیت الله ابراهیم رییسی اعلام کردند که متن این بیانیه را در ذیل می خوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم مردم شریف و ولایتمدار استان آذربایجان غربی سلام علیکم 28 خرداد نماد مشارکت ملی مردم ایران در سرنوشت خود و فرصتی کم نظیر برای رقم زدن آینده ای بهتر برای کشور عزیزمان ایران اسلامی است.

مشارکت شما مردم وفادار و فهیم به عنوان بخشی از اقیانوس بیکران عظمت ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و  شوراهای اسلامی شهر و روستا ، موجب تحکیم پایه های آرامش و امنیت و استقلال و آزادی در بستر جمهوریت و اسلامیت این نظام الهی است.

وحشت همیشگی دشمنان از حضور ملت ایران در عرصه های گوناگون تعیین سرنوشت نشان می دهد که هر رای ما علاوه بر آن که عمل به وظیفه و تکلیف شرعی دینی و انقلابی است ضامن امنیت، مایه جهانی و صهیونیزم بین المللی است.

گلایه های همه ی ما پیرامون مشکلات، مشترک است اما نقطه اشتراک دیگر ما باور به این مطلب است که ارتقا و اصلاح امور فقط از طریق حضور در صحنه و مشارکت قوی و هوشمندانه در پای صندوق های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت نمایندگان خبرگان رهبری در آذربایجان غربی از آیت الله رییسی

حمایت نمایندگان خبرگان رهبری در آذربایجان غربی از آیت الله رییسی