مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 14:152021-06-15اقتصادي

وعده های همتی به بخش خصوصی هیچگاه عملیاتی نشد


رییس اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: در تمامی مذاکرات بخش خصوصی با آقای همتی به عنوان رییس بانک مرکزی، موارد مطروحه به هیچ عنوان عملیاتی نمی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسین پیرموذن عصر امروز در گردهمایی بزرگ صنعتگران حامی آیت الله رییسی استان اردبیل که در محل کارخانه سبلان پارچه اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در تمامی مذاکرات بخش خصوصی با آقای همتی به عنوان رییس بانک مرکزی، موارد مطروحه به هیچ عنوان عملیاتی نمی شد.

وی افزود: ان شاءالله در روز 28 خرداد ماه نیز ما با رأی به سید مظلومان آیت الله رییسی در جهت رفع مشکلات اقدام می کنیم.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: دولت با همراهی دولت داشتند و برای نمونه طبق یک بخشنامه توسط بانک مرکزی تمامی صادرکنندگان موظف شدند تا ارز حاصل از صادرات را با نرخ نیمایی به دولت بپردازند که این موضوع سبب ضرر و زیان هنگفت برخی از واحدهای تولیدی شد.

پیرموذن تصریح کرد: پس از این بخشنامه، پیشنهادی به بانک مرکزی و آقای همتی دادیم و طبق توافق قرار شد، واحدهای تولیدی که صادرات غیرنفتی زیر یک میلیون دلار داشته باشند، معاف از پیمان سپاری ارزی باشند که متاسفانه این توافق نیز علی رغم قبول در جلسه بعد از آن اجرایی نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های همتی به بخش خصوصی هیچگاه عملیاتی نشد

وعده های همتی به بخش خصوصی هیچگاه عملیاتی نشد