مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 14:102021-06-15سياسي

تحول در نظام وکالت ضروری و جدی است


رییس کانون وکلای مرکز با بیان اینکه تحول در نظام وکالت و تغییر جدی این نظام ضرورت است گفت: این موضوع یک باید و لازمه است و باید طرحی نو ایجاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی بهادری جهرمی رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضاییه در نشست و همایش علمی کارآموزان وکالت 98 اظهار کرد: انتظار نباید داشت یک شهروند در جامعه اسلامی نسبت به حق خود نگرانی داشته باشد.

وی ادامه داد: ما نمی توانیم ژست فرشته عدالت بودن را بگیریم و توقع جایگاه آن را داشته باشیم اما باز مسئولیت آن را نپذیریم اگر بال وکالت همچون قضاوت یکی از بال های فرشته عدالت است باید مسئولیت خود را هم انجام دهد.

بهادری جهرمی با بیان اینکه تحول در نظام وکالت و تغییر جدی این نظام ضرورت است گفت: این موضوع یک باید و لازمه است و باید طرحی نو ایجاد کرد.

رییس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه تصریح کرد: مرکز معتقد است بسیاری از سقف هایی که برخلاف شأن و جایگاه ماهیت وکالت بر سر جامعه وکالت گذاشته شده ناروا است وی بیان کرد: نهاد و نظام وکالت نیازمند در انداختن طرحی نو است و مرکز با جدیت این مرکز را پیش می برد و قدرت مرکز در جوان گرایی مرکز است جوانان وکیل باید با رشادت کار خود انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در نظام وکالت ضروری و جدی است

تحول در نظام وکالت ضروری و جدی است