مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 14:052021-06-15سياسي

مردمی ها یا ضد مردم ها


این وضعیت اسف بار مدیریت و چنبره زدن به ظرفیت های کشور و تباه کردن ظرفیت ها تا چه زمان و تا چه حدی ادامه دارد؟ - خبرگزاری فارس _ اراک؛ نشسته ام به بالا و پایین کردن صفحه خبرگزاری های مختلف! بعد از دیدن کلیپ کارگران هپکو -که پر بود از تشکر و حلالیت از آیت الله رییسی و حس امید به اینکه وضع وانفسای هپکو با مدیریت صحیح، بهتر شود -رگه هایی از اتفاقات سال نود و شش به خاطرم آمد.

آن روزها که کارگران هپکو و آذرآب بعد از شش ماه و هشت ماه حقوق نگرفتن، صبرشان لبریز شده بود و آمده بودند اعتراض شان را به گوش مسئولان برسانند و مسئولان هم خوب به گوش شان رسیده بود! به دستور استانداری مرکزی، باتوم و گاز اشک آور به استقبال کارگران آمده بود و تعداد قابل توجهی از کارگران هم به جرم اینکه حقوق شان را نگرفته بودند؛ دستگیر شده بودند! جراحات کارگران -که هر کدام سقفی برای خانه خود بودند- اصلا قابل باور نبود و اتفاقا تیتر یک خبرگزاری های ضد انقلاب هم شد.

یک مطالبه ی به حق صنفی، تبدیل شد به یک تهدید امنیتی و این وسط آنچه که گم شد، درد معیشت و حقوق پایمال شده ی کارگران بود.

بگذریم! شنیدم در مصاحبه ای آقایان گفته بودند نیروهای تحت فرمان شان فقط قرار بوده پوش کنند و اصلا برخورد صورت نگرفته!! که با شنیدن این مصاحبه، یاد همان ماجرای صبح جمعه ی هم طیف هایشان افتادم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی ها یا ضد مردم ها

مردمی ها یا ضد مردم ها