مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 14:052021-06-15سياسي

خسته اما به عشق تو رأی می دهم


فعالیت کمپین «به عشق تو»، از جمعه گذشته با هدف ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات 1400، با حضور 15 نفر از دانش آموزان پایِ کار با دعوت مربی شان شروع شده است.

- _ مرضیه کیان: درسته که سن من قانونی نشده و اجازه رأی دادن به من داده نمی شود، اما من هم دوست دارم تا جایی که قانون به من اجازه می دهد و اختلالی در آن به وجود نمی آید سهمی در انتخابات داشته باشم؛ چرا که انتخاب دیگران روی آینده من هم تأثیر می گذارد! این فقط صحبت امیر رضا درویشوندِ 16 ساله نبود، این حرف مشترک همه تیم 15 نفره کمپین به عشق تو است.

فعالیت کمپین به عشق تو ، از جمعه گذشته با هدف ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات 1400، با حضور 15 نفر از دانش آموزان پایِ کار پایه دهم و یازدهم که تازه امتحان پایان ترمشان تمام شده و با دعوت مربی شان و بدون هیچ اصراری است، شروع شده.

طراحی و چاپ پوستر و بنر و همینطور طراحی شابلون برای ماشین نویسی از فعالیت های اولیه گروه بود که در کنار تشکیل جلسات برای هماهنگی و یکی شدن صحبت ها و مباحثات جهت صحبت های اصلی در مورد هدف شکل گیری کمپین که ترغیب مردم برای مشارکت در انتخابات هست، پیش رفت.

وقتی علت پذیرفتن پیوستن به این کمپین را از تیم به عشق تو جویا شدم، امیرحسین رییس زاده و علی اصغر عباسی دلایل مشابهی داشتند: پیرو اخباری که مبنی بر مشارکت پایین مردم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسته اما به عشق تو رأی می دهم

خسته اما به عشق تو رأی می دهم