مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 14:052021-06-15سياسي

تحول در ساختارهای اقتصادی از برنامه های اصلی آیت الله رییسی است


رییس ستاد مرکزی آیت الله رییسی در استان اردبیل گفت: بخش تولید همواره مظلومانه در حال فعالیت و خدمت به کشور بوده و تغییر و تحول در ساختارهای مختلف اعم از اقتصادی از برنامه های اصلی آیت الله رییسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی عصر امروز در گردهمایی بزرگ صنعتگران حامی آیت الله رییسی استان اردبیل که در محل کارخانه سبلان پارچه اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: امروزه وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه، مسائل معیشتی و فساد از جمله موضوعاتی است که سبب ناراحتی و نارضایتی مردم شده است و آیت الله رییسی همواره نشان داده که در مبارزه با فساد و اشرافی گری با هیچ شخصی سر سازش نداشته است.

برنامه های آیت الله رییسی بر مبنای تغییر و تحول است رییس ستاد مرکزی آیت الله رییسی در استان اردبیل تصریح کرد: آیت الله رییسی معتقد به تحول بوده و برنامه های وی بر مبنای تحول و تغییر است، چرا که ساختارهای موجود پاسخگوی نیازهای جوانان و مردم نیست و از همین رو برنامه ای برای تغییر در ساختارهای اجتماعی، اقتصاوی، فرهنگی و .

تدوین کرده است.

برنامه های آیت الله رییسی گره گشای مشکلات کشور است عاملی تشریح کرد: آیت الله رییسی و برنامه های وی گره گشای تمام مشکلات مردم و گرفتاری های کشور خواهد بود و تنها کاندیدایی است که می تواند مرهمی بر دردهای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در ساختارهای اقتصادی از برنامه های اصلی آیت الله رییسی است

تحول در ساختارهای اقتصادی از برنامه های اصلی آیت الله رییسی است