مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 14:052021-06-15سياسي

تمرکز قدرت و امکانات در تهران عامل تبعیض است


کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت سلام به دنبال حذف سربازی اجباری و حرفه ای و داوطلبی شدن آن است، تمرکز قدرت و امکانات را در تهران و عمدتا در شمال این کلانشهر را عامل ایجاد و گسترش تبعیض و تورم دانست.

- ایسنا/فارس کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت سلام به دنبال حذف سربازی اجباری و حرفه ای و داوطلبی شدن آن است، تمرکز قدرت و امکانات را در تهران و عمدتا در شمال این کلانشهر را عامل ایجاد و گسترش تبعیض و تورم دانست.

قاضی زاده هاشمی عصر سه شنبه 25 خرداد در برنامه ایران سرای من که از شبکه فارس پخش شد، در گفت وگو با مردم این استان با اشاره به وضعیت کرونا در کشور گفت: بیش از 80 هزار نفر از مردم به دلیل سوء مدیریت فوت کردند و در خیلی از کشورها با قاطعیت در مدیریت و مدیریت عالمانه مسئله کرونا بحرانی نشد.

او افزود: صدا و سیما آمار پیرامون کشورهایی که وضعشان بد است را می دهد اما آماری از کشورهایی که وضع خوبی دارند، ندارد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همچنین با اشاره به اینکه کشور طی صد سال اخیر دچار تبعیض گسترده شده است، عنوان کرد: مراکز عمده صنعتی، دانشگاهی و رفاهی در نقاط خاصی استقرار یافتند و در همانجا حاشیه نشینی و آلودگی هوا و به هم خوردن محیط زیست ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز قدرت و امکانات در تهران عامل تبعیض است

تمرکز قدرت و امکانات در تهران عامل تبعیض است