مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 13:352021-06-15حوادث

اقدام به موقع ذوب آهن اصفهان مانع حادثه انسانی و تجهیزاتی شد


حادثه شعله ور شدن لوله گاز فرایندی ذوب آهن اصفهان در 25 خردادماه سال جاری با اقدام به موقع آتش نشانان این مجتمع عظیم صنعتی و با همکاری آتش نشانی های منطقه، - ایسنا/اصفهان حادثه شعله ور شدن لوله گاز فرایندی ذوب آهن اصفهان در 25 خردادماه سال جاری با اقدام به موقع آتش نشانان این مجتمع عظیم صنعتی و با همکاری آتش نشانی های منطقه، بدون حادثه انسانی و تجهیزاتی، به طورکامل مدیریت و کنترل شد.

معاون بهره برداری ذوب آهن در این خصوص گفت: این حادثه بر اثر سوراخ شدن مسیر گاز کک در یکی از مسیرهای فرعی که مورد استفاده نبود شکل گرفت.

در واقع، خوردگی و پارگی لوله مسیر مذکور منجر به نشت گاز شد و با توجه به هیدروژن فعال در گاز کک و همچنین گرمای شدید هوا، شعله ور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد تولاییان با اشاره به اینکه در مسیرهایی که گاز در آن جاری است و مورد استفاده قرار نمی گیرد، پوسیدگی لوله رایج است، اظهار کرد: خوشبختانه با اقدامات به موقع ، حادثه انسانی و تجهیزاتی نداشتیم و برای مهار این حادثه، مسیرهای گاز بسته شده وگاز مهار شده است و به طور کامل این رویداد تحت کنترل است.

وی افزود: در خط تولید ذوب آهن اصفهان با مشکل خاصی مواجه نشدیم و بامهار کامل این حادثه، تولید نیز شرایط عادی خود را دنبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام به موقع ذوب آهن اصفهان مانع حادثه انسانی و تجهیزاتی شد

اقدام به موقع ذوب آهن اصفهان مانع حادثه انسانی و تجهیزاتی شد