مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 13:102021-06-15سياسي

قطع برق برای روز انتخابات در فارس رخ نمی دهد


رییس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات در فارس گفت: برابر هماهنگی های انجام شده با مراکز خدماتی، ارتباطی و اپراتورها در روز برگزاری انتخابات به هیچ وجه قطعی برق نخواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهستند یا در قرنطینه خانگی به سر می برند می توانند با تماس با فرمانداری ها نسبت به حضور در انتخابات اقدام کنند.

او اضافه کرد: زمان برگزاری انتخابات از ساعت 7 صبح روز جمعه 28 خردادماه تا ساعت 2 بامداد شنبه 29 خرداد پیش بینی شده و با هدف جلوگیری از ازدحام، تعداد شعب اخذ رأی نیز افزایش یافته است.

به گفته این مقام مسئول تهویه مناسب، دسترسی به هوای تازه و چیدمان مناسب میز و صندلی از موارد مهمی است که در صندوق های اخذ رأی در نظر گرفته شده است این در حالی است که از حضور کودکان در شعبه های اخذ رأی جلوگیری به عمل می آید.

رییس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات در فارس ادامه داد: اخذ اثر انگشت در زمان رأی گیری حذف شده و تلاش می شود تا همه عوامل شعب واکسینه شوند.

کرونای آفریقایی در جنوب فارس رؤیت شد جانشین استاندار فارس در ستاد مدیریت بیماری آفریقایی در جنوب فارس در روستاهای لارستان گزارش شده که این امر باعث شده سخت گیری ها برای جلوگیری از این پیک بیشتر شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر موج تازه ای از بیماری کووید 19 در استان های هرمزگان و بوشهر شکل گرفته است، عنوان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع برق برای روز انتخابات در فارس رخ نمی دهد

قطع برق برای روز انتخابات در فارس رخ نمی دهد