مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 13:052021-06-15سياسي

شرایط برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه در گناوه فراهم است


شرایط برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه در گناوه فراهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا مهرجو بعد از ظهر سه شنبه در نشست آموزشی و توجیهی نمایندگان اجرایی و نظارت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در شهرستان گناوه اظهار داشت: انتخابات به عنوان مهمترین نماد دخالت مردم در تعیین سرنوشت و یکی از مؤلفه های اصلی در نظام جمهوری اسلامی است.

فرماندار گناوه افزود: انتخابات 28 خرداد امسال از لحاظ داخلی و بین المللی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برای کشورمان برخوردار است و فرصتی بی نظیر برای حفظ، اقتدار و سرنوشت آینده کشور است و به همین دلیل انتخابات مورد هدف جریان ها و رسانه های معاند قرار دارد تا به نحوی اهمیت و حساسیت و ارزش آن را در نظام تصمیم گیری جمهوری اسلامی کمرنگ جلوه دهند و بین حاکمیت و مردم تفرقه افکنی کنند ولی با هوشیاری مردم به اهداف خود نخواهند رسید.

وی گفت: در نظام جمهوری اسلامی همه امور به اتکا نظر و آرا مردم است و در همه عرصه ها و صحنه های مختلف انقلاب اسلامی مردم حضوری پررنگ، و مؤثر و نتیجه بخش داشته اند.

مهرجو خاطرنشان کرد: در آستانه برگزاری انتخابات 28 خرداد، بیش از 85 درصد فرایندهای برگزاری این انتخابات در شهرستان گناوه انجام شده است و تمهیدات و برنامه ریزی های لازم با همکاری و تعامل بین هیئت های اجرایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه در گناوه فراهم است

شرایط برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه در گناوه فراهم است