مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 11:552021-06-15فرهنگي

بیوک میرزایی در نقش فیدل کاسترو+ فیلم


بیوک میرزایی در فیلم سینمایی «مهمانی از کاراییب» به کارگردانی بهزاد فراهانی و تهیه کنندگی شهرام گیل آبادی نقش فیدل کاسترو را ایفا می کند.

- بیوک میرزایی در فیلم سینمایی مهمانی از کاراییب به کارگردانی بهزاد فراهانی و تهیه کنندگی شهرام گیل آبادی نقش فیدل کاسترو را ایفا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیوک میرزایی جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم سینمایی مهمانی از کاراییب به کارگردانی بهزاد فراهانی و تهیه کنندگی شهرام گیل آبادی اضافه شده تا ایفاگر نقش فیدل کاسترو در یک قصه عاشقانه باشد.

بهزاد فراهانی فیلمنامه مهمانی از کاراییب را بر اساس کتابی به قلم خودش نوشته و حمیدرضا قطبی در نخستین تجربه کارگردانی فراهانی او را به عنوان مشاور کارگردان همراهی می کند.

تاکنون در این فیلم رضا بابک، بیوک میرزایی، شقایق فراهانی و آذرخش فراهانی مقابل دوربین مرتضی پورصمدی رفته اند و بازیگران دیگری نیز در ادامه کار به جمع هنرمندان این اثر عاشقانه اضافه خواهند شد.

شهرام متولی باشی مدیر صدابرداری، محسن صادقی نسب سرپرست گروه کارگردانی، مهدی سهرابی دستیار یک کارگردان و برنامه ریز، نوید فرح مرزی طراح چهره پردازی، مرجان گلزار طراح صحنه و لباس، جواد راهزانی مدیر تولید، رویا بابابیگی منشی صحنه، احسان میقانی مدیر تدارکات، حبیب مجیدی عک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیوک میرزایی در نقش فیدل کاسترو+ فیلم

بیوک میرزایی در نقش فیدل کاسترو+ فیلم