مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 11:352021-06-15سياسي

حضور سالم و آگاهانه در پای صندوق های رأی با سامانه انتخاب ایران


رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به راه اندازی سامانه انتخاب ایران ، گفت: این سامانه با در نظر گرفتن مسافت شعبه تا محل حضور کاربر و همچنین تراکم افراد آن شعبه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فرداد تیموری امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در این سامانه امکان مشاهده اطلاعات و محتوای تبلیغاتی تمام نامزدهای انتخابات درج شده و امکان معرفی مناسب ترین شعبه اخذ رأی از نظر مسافت و و تراکم در روز انتخابات نیز فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه این سامانه از طریق آدرس اینترنتی entekhabiran.

moi.

ir در دسترس عموم مردم قرار دارد، اظهار داشت: این سامانه به منظور بهره گیری بیشتر از فرصت های فضای مجازی در انتخابات، افزایش مشارکت مردمی و ضابطه مند کردن تبلیغات درفضای مجازی براساس دستورالعمل تبلیغات انتخابات در فضای مجازی تصویب و ابلاغ شده است.

تیموری گفت: سامانه انتخاب ایران، به عنوان بستر ارتباطی میان مردم، مجریان انتخابات، نامزدها و انتشاردهندگان، برای سامان دهی تبلیغات در فضای مجازی و آگاهی از فعالیت های تبلیغاتی در این فضا راه اندازی شده است.

وی با اشاره به ارسال پیامک حاوی اطلاعات لازم برای ورود به سامانه از سوی وزارت کشور به تمامی نامزدها، ادامه داد: نامزدهای انتخابات، برای انجام تبلیغات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور سالم و آگاهانه در پای صندوق های رأی با سامانه انتخاب ایران

حضور سالم و آگاهانه در پای صندوق های رأی با سامانه انتخاب ایران