مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 11:202021-06-15سياسي

برنامه های محسن رضایی برای استان ها منحصر به فرد است


رییس ستاد محسن رضایی در ایلام گفت: انتخاب استانداران را بر اساس شایستگی و فارغ از جناج بندی ها حق مردم می داند و تصمیم دارد که در بُعد اقتصاد بر اساس قانون، - اختیارات کافی را به استان ها بدهد.

علی قمر مهری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نکته مهم و اساسی در انتخابات پچیش رو مشارکت حداکثری مردم است و امروز همه نخبگان و فعالان سیاسی باید تمرکز خود را برای تحقق این مهم به کار گیرند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان ایران اسلامی تمام توان خود را به کار گرفته اند تا مشارکت خود را هدف قرار داده اند، گفت: امیدواریم مردم ایلام مانند همیشه نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنند.

رییس ستاد محسن رضایی در ایلام، ادامه داد: دکتر رضایی با رشادت ها و محرومیت های مردم ایلام و سختی هایی که تحمل کرده اند آشنا است و برنامه های متنوعی دارد که در گفت وگو با مردم استان از طریق شبکه استانی اعلام کرد.

مهری گفت: افزایش یارانه، تعیین حقوق برای زنان خانه دار، بومی بودن استانداران و راه اندازی نهضت خانه سازی از مهمترین برنامه هایی است که مردم عزیز استان با مطالعه ی آنها به نگاه های کارشناسی دکتر رضایی پی ببرند.

وی تصریح کرد: رضایی انتخاب استانداران را بر اساس شایستگی و فارغ از جناج بندی ها حق مردم می داند و تصمیم دارد که در بُعد اقتصاد بر اساس قانون، اختیارات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های محسن رضایی برای استان ها منحصر به فرد است

برنامه های محسن رضایی برای استان ها منحصر به فرد است