مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-15اجتماعي

مرگ ماهی ها در نهاوند بخاطر کاهش آب رودخانه ها


بر اثر کاهش نزولات جوی سال گذشته و امسال که باعث کاهش آب رودخانه ها شده است هزاران ماهی در خطر نابودی و تلف شدن هستند.

- مهرداد سلگی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: کاهش میزان بارندگی در برخی مناطق باعث خشک شدن آب رودخانه ها و در نتیجه مرگ تعداد زیادی ماهی شده و با ادامه این روند تعداد بیشتری در معرض تلف شدن هستند.

وی گفت: طی تماس چند روز گذشته تعدادی از اهالی روستای عسگرآباد این شهرستان با اداره محیط زیست نهاوند مبنی بر وقوع کم آبی و یا خشک شدن بستر رودخانه حاشیه روستا که منجر به از بین رفتن ماهی های موجود در آن شده است با تعدادی از جوانان حامی محیط زیست ارتباط برقرار شد و از آنان خواسته شد در این رابطه همکاریهایی جهت جلوگیری از خسارت بیشتر را به عمل آورند.

رییس اداره محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: خوشبختانه تعدادی از جوانان در اقدامی خودجوش تعداد زیادی از ماهی ها را از رودخانه گرفته و در مخازن آب ریخته و سپس در رودخانه حاشیه روستای بابارستم رهاسازی کرده اند.

وی افزود: همچنین در اقدامی مشابه با توجه به کاهش آب رودخانه روستای لیلان و خشک شدن احتمالی آن که باعث به خطر افتادن زندگی ماهی ها شده است جمعی از جوانان دوستدار محیط زیست تعداد زیادی از ماهیهای کف رودخانه را جمع آوری و به دیگر مناطق برده و در آب رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ ماهی ها در نهاوند بخاطر کاهش آب رودخانه ها

مرگ ماهی ها در نهاوند بخاطر کاهش آب رودخانه ها