مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-15سياسي

تأمین امنیت انتخابات در ملایر با فعالیت 1500 نفر


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شرکت یک هزار و 500 نفر از نیروهای نظامی شهرستان برای برقراری امنیت و نظم در انتخابات در شهرستان خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر، محمدباقر سلگی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در فرماندهی انتظامی شهرستان با اشاره در پیش بودن انتخابات 28 خردادماه اظهار کرد: چهره به چهره نیروی انتظامی شهرستان برنامه های مختلفی را برای انتخابات داشته است.

سلگی با بیان اینکه کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر ملایر رعایت قوانین را دارند و اگر جایی باشد توجیه کرده و متذکر می شویم گفت: رسانه ها نیز در کنار مردم و نیروی انتظامی برای حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید همیشه و در همه جا تعامل لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند تصریح کرد: پایه اصلی امنیت خود مردم هستند و اگر دست به دست هم بدهیم می توانیم امنیتی پایدار را داشته باشیم.

فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه این مجموعه با دستگاه قضا و شورای تامین شهرستان همواره و در همه جا با هدف خدمت به مردم و ایجاد امنیت شهرستان پای کار بوده و هستند افزود: انتشار فرهنگ درست در جامعه و پیشگیری از فرهنگ غلط می تواند فرهنگ عمومی جامعه را به سمت موفقیت سوق دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین امنیت انتخابات در ملایر با فعالیت 1500 نفر

تأمین امنیت انتخابات در ملایر با فعالیت 1500 نفر