مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-15سياسي

نمایندگان در حل مشکلات استانی وحدت خود را حفظ کنند


نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس در حل مشکلات استانی باید وحدت خود را حفظ کنند، گفت: مجلس عصاره ملت است و بر این اساس باید در اجرای پروژه ها نظارت داشته باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس در حل مشکلات استانی باید وحدت خود را حفظ کنند، افزود: مجلس عصاره ملت است و براین اساس باید در اجرای پروژه ها نظارت داشته باشند، لذا کسی که در عرصه مدیریتی به کار گمارده می شود باید انقلاب را باور داشته و به آن عمل کند.

فلاحتی باور داشتن مقام معظم رهبری اصل مهم در ملاک تعیین مدیران دانست و گفت: در نظام دینی مسؤولان باید بدانند رهبر معظم انقلاب خط قرمز است.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان گیلان نمایندگان مردم در مجلس باید قاطعانه و هوشمندانه عمل کنند ضمن اینکه نظارت بر شوراها به عهده مجلس است.

قانون انتخابات شوراها نیاز به تغییر دارد رییس مجمع نمایندگان گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست منجر به استحکام ایران می شود، اظهار کرد: جمهوریت، اسلامیت و مردم سالاری دینی مهم ترین یادگار نظام امام راحل (ره) بوده که باید از آن با افزایش مشارکت به بهترین نحو حفاظت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان در حل مشکلات استانی وحدت خود را حفظ کنند

نمایندگان در حل مشکلات استانی وحدت خود را حفظ کنند