مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-15سياسي

کمک جریان نفاق به دشمنان در تشدید تحریم های ظالمانه


رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس با بیان اینکه جریان نفاق و نفوذ راه های دور زدن تحریم ها را در اختیار دشمنان قرار داد، گفت: آنها به دشمنان در فشار حداکثری و تشدید تحریم ظالمانه کمک کردند.

- ، حجت الاسلام مهدی رجایی نیا پیش از ظهر چهارشنبه، با برشمردن تهدیدات و فرصت های پیش روی نظام جمهوری اسلامی گفت: در شرایط کنونی که کشور در برابر فرصت ها و چالش های زیادی قرار دارد، حضور باشکوه مردم در صحنه انتخابات و انتخاب یک فرد انقلابی، می تواند تهدیدات دشمنان قسم خورده نظام را به فرصتی برای شکوفایی کشور تبدیل کند، بر همین اساس، انتخابات 28 خرداد از نظر حساسیت های داخلی و بین المللی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب خواهد بود.

رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس با اشاره به اینکه مردم با حضور خود در صحنه به جریان اصیل انقلاب توجه کنند، افزود: اگر به جریان اصیل انقلاب توجه نشود و ما با انتخاب نادرست، کشور را در مسیر غلط هدایت کنیم، پیش بینی این است که ظرف چند سال آینده، خطرات مهمی کشور را تهدید کند و فرصت های اساسی نیز از بین خواهد رفت.

استاد اقتصاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: تحریم های اقتصادی دشمنان یکی از تهدیداتی است که نظام با آن مواجه است، ما در گذشته تجربه جنگ نظامی و فرهنگی را داشتیم ولی در دوره معاصر، دشمنان جنگ اقتصادی را علیه کشور و مردم ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک جریان نفاق به دشمنان در تشدید تحریم های ظالمانه

کمک جریان نفاق به دشمنان در تشدید تحریم های ظالمانه