مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:502021-06-15سياسي

برخی با سیاه نمایی برخی مسائل به کاهش امید و تلاش در تولید دامن می زنند


مدیر روابط عمومی مجتمع فولاد مبارکه گفت: برخی با سیاه نمایی برخی مسائل به کاهش امید و تلاش در تولید دامن می زنند، ولی ما در مجموعه فولاد مبارکه سعی کردیم با این نگاه مبارزه کنیم و اجازه نمی دهیم افرادی دستاوردهای ملی و عظیم شرکت فولاد مبارکه را نادیده بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مبارکه، هادی نباتی نژاد صبح امروز در حاشیه آیین اهدای جهیزیه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مبارکه، اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه از بدو تأسیس تاکنون همواره در راستای ایفای مسؤولیت های اجتماعی و امیدآفرینی در کشور گام برداشته است، اما عده ای بر آن هستند تا برخلاف تأکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری با تخریب دستاوردها و روی آوردن به حواشی این دستاوردها را تحت الشعاع قرار دهند.

  مدیر روابط عمومی مجتمع فولاد مبارکه در ادامه افزود: برخی با سیاه نمایی برخی مسائل به کاهش امید و تلاش در تولید دامن می زنند، ولی ما در مجموعه فولاد مبارکه سعی کردیم با این نگاه مبارزه کنیم و اجازه نمی دهیم افرادی دستاوردهای ملی و عظیم شرکت فولاد مبارکه را نادیده بگیرند.

وی با تأکید بر امیدآفرینی و ایفای مسؤولیت اجتماعی در شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس کرونا این مجموعه در قالب کمک های مؤمنانه به یاری جامعه شتافت، امیدواریم عده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی با سیاه نمایی برخی مسائل به کاهش امید و تلاش در تولید دامن می زنند

برخی با سیاه نمایی برخی مسائل به کاهش امید و تلاش در تولید دامن می زنند