مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:502021-06-15سياسي

نشست تحلیل انتخابات ریاست جمهوری برای دانشگاهیان برگزار شد


سلسله نشست های تحلیلی و پرسش و پاسخ انتخابات ریاست جمهوری برای استادان و اعضای هیأت علمی این دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

- به نقل از دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی ایران، با توجه به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، سلسله نشست های تحلیلی و پرسش و پاسخ برای استادان و اعضای هیأت علمی این دانشگاه در دومین نشست که با حضور دکتر محمدصادق کوشکی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران برگزار شد.

کوشکی با تاکید بر لزوم آگاهی نامزدها از اختیارات مقام ریاست جمهوری در کشور گفت: اگر نامزدی اختیارات را طبق قانون بداند و وعده ها را متناسب با اختیارات آینده خود بدهد که بعداً نگوید اختیارات کم بود به واقع نگری و انتخاب درست توسط مردم کمک خواهد کرد.

وی افزود: قانون اساسی به صراحت اختیارات رییس جمهور را ترسیم کرده و گفته همه امور اجرایی کشور بجز امور نظامی و دفاعی به عهده اوست لذا وعده های خارج از این دراختیار و مسئولیت رییس جمهور نیست و اگر نامزدی مطرح می کند یا با اختیارات آشنا نیست یا به نیت رأی آوردن مطرح میکند و بعداً میگوید اختیار ندارم.

کوشکی گفت: قانون اساسی در زمینه تعیین مقصد و مسیر جامعه اختیاری به رییس جمهور نداده است بلکه چگونگی رسیدن را تعیین می کند و این تعیین مقصدها به عهده سیاست های کلان کشور و قوانین مصوب مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تحلیل انتخابات ریاست جمهوری برای دانشگاهیان برگزار شد

نشست تحلیل انتخابات ریاست جمهوری برای دانشگاهیان برگزار شد