مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-15سياسي

انتشار کتاب صوتی «من، محمدعلی رجایی»


همزمان با سالروز تولد شهید رجایی(25 خرداد ماه 1312)، کتاب «من، محمدعلی رجایی» نوشته داوود بختیاری دانشور و از تولیدات «نشر شاهد»، از سوی پایگاه جامع کتاب گویای ایران صدا در قالب کتاب صوتی منتشر شد.

- همزمان با سالروز تولد شهید رجایی(25 خرداد ماه 1312)، کتاب من، محمدعلی رجایی نوشته داوود بختیاری دانشور و از تولیدات نشر شاهد ، از سوی پایگاه جامع کتاب گویای ایران صدا در قالب کتاب صوتی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،کتاب من، محمدعلی رجایی زندگی نامه شهید محمدعلی رجایی، دومین رییس جمهوری ایران پس از انقلاب اسلامی است که به شیوه داستانی بازگو شده است .

شهید رجایی اندکی پس از انقلاب، در ماجرای بمب گذاری در دفتر نخست وزیری به همراه تنی چند، از جمله دکتر باهنر، به شهادت رسید.

ایگاه جامع کتاب گویای ایران صدا این کتاب را که دربردارنده 11 داستان کوتاه مستقل با عناوین چه زود یتیم شد! ، مثل هیچ کس ، پسرک دستفروش ، چه زود گذشت! ، دست های گچی ، مدرسه ی کمال، دختر باکمال ، خانه ای با یک درخت ، پاییز در زندان ، بهار در زندان ، من، محمدعلی رجایی و سه و دوازده دقیقه است را در قالب 10 قطعه ارایه کرده است.

برای شنیدن کتاب صوتی من، محمدعلی رجایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کتاب صوتی «من، محمدعلی رجایی»

انتشار کتاب صوتی «من، محمدعلی رجایی»