مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-15سياسي

55 هزار نفر از جمعیت بندرترکمن واجد شرایط رأی دادن هستند


فرماندار بندرترکمن با بیان اینکه این شهرستان 80 هزار نفر جمعیت دارد، گفت: از این جمعیت 55 هزار و 171 نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.

- صادق شیرنگی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در خصوص آمادگی شهرستان ترکمن برای برگزاری انتخابات 28 خرداد اظهار کرد:مطابق برنامه زمان‎بندی انتخابات تمامی فرایندها از جمله تشکیل دبیرخانه اجرایی انتخابات، معرفی معتمدین، تشکیل هیئت اجرایی، ثبت نام از داوطلبین، رسیدگی به سوابق داوطلبین، برگزاری کلاس های آموزشی و انتشار اسامی نامزدها را با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

وی با بیان اینکه شهرستان ترکمن از هر جهت آمادگی برگزاری یک انتخابات سالم و رقابتی برای 28 خرداد ماه را دارد، افزود: یک هزار و 456 رأی اولی در شهرستان برای اولین بار انتخابات را در این دوره تجربه خواهند کرد.

*وجود 64 شعبه اخذ رأی در بندر ترکمن/ برگزاری انتخابات به صورت نیمه الکترونیک است فرماندار ترکمن با اشاره به تعداد شعب اخذ رأی گفت: در مجموع 64 شعبه اخذ رأی برای این دوره انتخابات در نظر گرفتیم که نسبت به دوره گذشته پنج شعبه به خاطر شرایط کرونایی اضافه شده است تا مردم با خیال راحت پای صندوق‎های رأی حاضر شوند و کمتر تجمعی صورت گیرد.

شیرنگی بیان کرد: 39 شعبه شهری و 25 شعبه روستایی برای اخذ رأی در سطح شهرستان در نظر گرفته شده است  از این تعداد 5


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 هزار نفر از جمعیت بندرترکمن واجد شرایط رأی دادن هستند

55 هزار نفر از جمعیت بندرترکمن واجد شرایط رأی دادن هستند