مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-15سياسي

روز انتخابات خاموشی نداریم/سلامت مردم اولویت است


رییس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات در فارس گفت: برابر هماهنگی های انجام شده با مراکز خدماتی، ارتباطی و اپراتورها در روز برگزاری انتخابات به هیچ وجه قطعی برق نخواهیم داشت.

- ایسنا/فارس رییس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات در فارس گفت: برابر هماهنگی های انجام شده با مراکز خدماتی، ارتباطی و اپراتورها در روز برگزاری انتخابات به هیچ وجه قطعی برق نخواهیم داشت.

عبدالرضا قاسمپور سه شنبه 25 خرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مشارکت حداکثری و حفظ سلامت اجتماعی مهمترین هدف برگزار کنندگان انتخابات در فارس است، گفت: خط قرمز ما در انتخابات سلامت مردم است و تلاش داریم تا خطری متوجه مردم نباشد و سلامت آنها حفظ شود.

او از پروتکل های بهداشتی تعریف شده مرتبط با بخش انتخابات از زمان تبلیغات تا رای گیری سخن گفت و افزود: رعایت پروتکل ها و چگونگی اجرای آن در زمان تبلیغات به کاندیداها اعلام شده و هرگونه تجمع و مناظره در مکان های سربسته ممنوع خواهد بود.

رییس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات در فارس با بیان اینکه در بحث برگزاری روز انتخابات مواردی که پیش بینی شده است، داشتن خودکار شخصی، حفظ فاصله گذاری اجتماعی، داشتن ماسک را از الزامات دانست و تاکید کرد: بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی خلاف بوده و با متخلفین اعم از داوطلبان و مسئولان برگزاری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز انتخابات خاموشی نداریم/سلامت مردم اولویت است

روز انتخابات خاموشی نداریم/سلامت مردم اولویت است