مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-15سياسي

اعلام حمایت 517 نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی از آیت الله رییسی


517 نفر از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی از سلایق مختلف و دیدگاه ها و جناح های سیاسی گوناگون کشور، طی بیانیه ای از آیت الله سیدابراهیم رییسی حمایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی آیت الله سیدابراهیم رییسی، 517 نفر از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی از سلایق مختلف و دیدگاه ها و جناح های سیاسی گوناگون کشور، طی بیانیه ای از این کاندیدای ریاست جمهوری حمایت کردند.

متن بیانیه 517 نماینده ادوار مجلس در حمایت از آیت الله رییسی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَی أَهْلِهَا  ملت شریف و شهید پرور و ولایتمدار ایران اسلامی باسلام و درود فراوان به روح بلند و ملکوتی حضرت امام و شهیدان راه حق و فضیلت و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به استحضار می رساند: انقلاب اسلامی ایران علیرغم 42 سال توطئه و تهدید و تحریم توسط دشمنان و بدخواهان و تحمیل مشکلات طاقت فرسا و کمرشکن به کشور و شما ملت مظلوم و ناکامی هایی که بدین جهت بر کشور وارد شد.

همچنان این انقلاب الهی و ولایی به یاری خداوند و الطاف ولی الله الاعظم امام زمان ارواحنا فداه و همت و فداکاری مثال زدنی شما ملت قهرمان و بذل مال و جانی که در برابر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت 517 نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی از آیت الله رییسی

اعلام حمایت 517 نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی از آیت الله رییسی