مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-15سياسي

اگر «مدیریت انقلابی» در راس قوه مجریه بود


اگر «مدیریت انقلابی، عدالتخواه و ضد فساد» در راس قوه مجریه بود، الان دیگر در کشور «قله رانت خواری و خیانت به حقوق مردم» نداشتیم.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس ـ مرتضی قمری وفا: اگر مدیریت انقلابی، عدالتخواه و ضد فساد در راس قوه مجریه بود، الان دیگر در کشور قله رانت خواری و خیانت به حقوق مردم نداشتیم .

اگر مدیریت انقلابی ، عدالتخواه و ضد فساد در راس قوه مجریه بود، الان دیگر با رسوخ فقر در طبقه متوسط و فقیرتر شدن طبقه محروم مواجه نبودیم و امید از جامعه نمی رفت.

اگر مدیریت انقلابی ، عدالتخواه و ضد فساد در راس قوه مجریه بود، در این سال ها با غارت ده ها هزار میلیارد تومانی منابع مردم مظلوم در بانک های دولتی و خصوصی روبرو نبودیم که برای مقابله با آن مجتمع بزرگ مبارزه با مفاسد اقتصادی با ابلاغ ویژه در تهران تاسیس شود تا دستگاه قضایی بتواند با تخصص و شجاعت گردن این افعی های مفسد را بزند .

اگر مدیریت انقلابی ، عدالتخواه و ضد فساد در راس قوه مجریه بود، دو دوره چهارساله از فرصت طلایی پیشرفت کشور مثل برق و باد از بین نمی رفت؛ آن هم به خاطر انتظار شق القمر از برجام و برجامیان .

   اگر مدیریت انقلابی، عدالتخواه و ضد فساد در راس قوه مجریه بود، در این سال ها شاهد تزلزل عزت و کرامت ملی نبودیم و به خزانه بیت المال دستبرد زده نمی شد و سرمایه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر «مدیریت انقلابی» در راس قوه مجریه بود

اگر «مدیریت انقلابی» در راس قوه مجریه بود