مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-15اقتصادي

نخستین فصل مسابقه «کارویا» به تولید نزدیک شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، مسابقه کارویا با محوریت ارائه های آسانسوری (بسیار کوتاه) درصدد است تا با شناساندن ایده ها و طرح هایی که به محصول یا خدمات رسیده اند، - تولید نخستین فصل مسابقه تلویزیونی کارویا با هدف شناسایی شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های برتر و تامین سرمایه مورد نیاز این شرکت ها برای کسب و کار بزودی آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، مسابقه کارویا با محوریت ارائه های آسانسوری (بسیار کوتاه) درصدد است تا با شناساندن ایده ها و طرح هایی که به محصول یا خدمات رسیده اند، علاوه بر حمایت مالی از آنها، فرصت سرمایه گذاری مردمی را نیز فراهم کند.

برنامه کارویا به همت استودیو نوبین و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری ساخته می شود و در آن بیش از 100 شرکت دانش بنیان و استارتاپ به رقابت با یکدیگر می پردازند تا طرح های برتر شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.

پیش از این، شرکت های دانش بنیان متقاضی حضور در مسابقه بزرگ کارویا به صورت حضوری و آنلاین در دو مرحله کارگاه شیوه ارائه منتورینگ با حضور محمدرضا نوروزی مروج و ژورنالیست علم، سیاوش ملکی فرمعاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی و علی اصغر سعدآبادی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین فصل مسابقه «کارویا» به تولید نزدیک شد

نخستین فصل مسابقه «کارویا» به تولید نزدیک شد