مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-15سياسي

انتخابات نبض حیات جامعه است


قزوین_ جمعی از دانش آموزان رأی اولی عنوان کردند: با توجه به موقعیت خاص و استراتژیک ایران در خاورمیانه باید گفت که انتخابات نبض حیات جامعه محسوب می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازقزوین برگزار شد اظهار کرد: انتخابات مشارکت مردمی است و هر قشر و جامعه باید آماده حضور در این امر مهم باشد.

از سوی دیگر دوام یک جامعه بسته به مشارکت حداکثری اقشار مختلف جامعه است چرا که یک رأی هم یک رأی محسوب می شود و می تواند سرنوشت کشور را در بین دو کاندید تعیین می کند.

حیات یک جامعه در مشارکت مردمی اثبات می شود این دانش آموز رأی اولی با اشاره به اینکه حیات یک جامعه در مشارکت مردمی اثبات می شود اذعان کرد: هر شخص به اندازه خود در سرنوشت کشور مؤثر است.

جامعه ای که مشارکت در آن جریان ندارد و مردم درروند انتخابات نقشی ندارند به مراتب یک جامعه مرده محسوب می شود و البته ممکن است این عدم مشارکت دلالت بر عدم آگاهی و سلطه دشمن داشته باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه کشور ایران با جوامع مختلف بین المللی در ارتباط است و از سوی دیگر انقلاب اسلامی توانسته معادله شرق و غرب و تفکرات لیبرالیست و کمونیست را بهم بریزد و با ارائه این تفکر و دارا بودن موقعیت سوق الجیشی در جهان پیشگام باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات نبض حیات جامعه است

انتخابات نبض حیات جامعه است