مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-15سياسي

تجمع در پایان انتخابات تخلف است/وجود 3844 شعبه اخذ رای در فارس


معاون سیاسی استانداری و رییس ستاد انتخابات استان فارس با تاکید بر محدودیت های کرونایی و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، گفت: پس از انتخابات برای حفظ سلامتی عمومی هیچ گونه تجمعی از طرف نامزدها نباید شکل گیرد.

- ایسنا/فارس معاون سیاسی استانداری و رییس ستاد انتخابات استان فارس با تاکید بر محدودیت های کرونایی و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، گفت: پس از انتخابات برای حفظ سلامتی عمومی هیچ گونه تجمعی از طرف نامزدها نباید شکل گیرد.

سید احمد احمدی زاده سه شنبه 25 خرداد در حاشیه گردهمایی نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان شیراز با بیان اینکه تلاش و هزینه بسیاری از جمله افزایش 22 درصدی شعب اخذ رای شیراز برای حفظ سلامت عمومی شده است، عنوان کرد: چه آن دسته از نامزدهایی که منتخب مردم خواهند بود و چه کسانی که انتخاب نمی شوند، از هم اکنون باید هواداران خود را برای رعایت قانون توجیه کنند.

رییس ستاد انتخابات فارس با بیان اینکه دواطلبینی که به مرحله نامزدی انتخابات رسیده اند قطعا اطلاعات کافی در خصوص نحوه تبلیغات را اخذ کرده اند و اطلاع رسانی های کافی نیز از طرف فرمانداری انجام شده است، اظهار کرد: انتظار ما و همه دست اندرکاران این است که نامزدها در چهارچوب موازین قانونی حرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع در پایان انتخابات تخلف است/وجود 3844 شعبه اخذ رای در فارس

تجمع در پایان انتخابات تخلف است/وجود 3844 شعبه اخذ رای در فارس