مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-15سياسي

نقش کتابخانه ها در ایجاد دنیای پایدار و عادلانه


رییس ایفلا بر توسعه فدراسیون بین المللی انجمن ها و مؤسسات کتابداری و ایجاد کتابخانه ای متحد و جهانی تاکید کرد و گفت: حضور گسترده کشورهای مختلف از مهم ترین اهداف «ایفلا» است و نقش کتابخانه ها در ایجاد دنیای پایدار و عادلانه تر را نباید نادیده گرفت.

- رییس ایفلا بر توسعه فدراسیون بین المللی انجمن ها و مؤسسات کتابداری و ایجاد کتابخانه ای متحد و جهانی تاکید کرد و گفت: حضور گسترده کشورهای مختلف از مهم ترین اهداف ایفلا است و نقش کتابخانه ها در ایجاد دنیای پایدار و عادلانه تر را نباید نادیده گرفت.

در حال حاضر 150 کشور عضو هستند و من از این فرصت استفاده می کنم و از روسای کتابخانه های ملی کشورهای عضو اکو نیز برای مشارکت بیشتر دعوت می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، کریستین مکنزی، رییس ایفلا ، با حضور در پنجمین نشست روسای کتابخانه های ملی کشورهای عضو اکو که 25 خردادماه و به صورت مجازی برگزار شد، گفت: بسیار خرسند هستم که در پنجمین نشست روسای کتابخانه های ملی کشورهای عضو اکو، به میزبانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران شرکت می کنم.

او ادامه داد: فدراسیون بین المللی انجمن ها و مؤسسات کتابداری ایفلا بیش از 1500 عضو از 150 کشور دارد و خواهان مشارکت حداکثری همه کتابخانه ها در جهان است و از روسای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش کتابخانه ها در ایجاد دنیای پایدار و عادلانه

نقش کتابخانه ها در ایجاد دنیای پایدار و عادلانه