مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-15اجتماعي

625 پایگاه اوقات فراغت تابستان میزبان دانش آموزان هرمزگانی هستند


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در طرح اوقات فراغت تابستان سال جاری در استان، 625 پایگاه با بیش از یک هزار و 890 پرسنل اداری و آموزشی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مهرانی با بیان اینکه فرآیند اجرایی طرح اوقات فراغت تابستان با تعین پایگاه ها از اول خردادماه 1400در بستر سامانه همگام آغاز گردیده است، اظهار داشت: در تابستان سال جاری آمادگی آموزش بیش از 119 هزار و 400 دانش آموز علاقمند مهیا شده است.

وی افزود: تعداد 625 پایگاه با بیش از یک هزار و 890 پرسنل اداری و آموزشی میزبان دانش آموزان هرمزگانی در تابستان سال جاری هستند که از 15 خرداد لغایت دهه اول تیر ماه سال جاری، ثبت نام دانش آموزان در سامانه هنگام در حال انجام است.

به گفته مهرانی، افتتاحیه طرح اوقات فراغت بصورت هماهنگ کشوری در 5 تیرماه سال جاری برگزار و کلاس ها تا پایان مرداد ماه ادامه خواهند داشت.

این مسئول بیان داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و وضعیت قرمز کرونایی در استان، تمامی فعالیتهای طرح اوقات فراغت همچون تابستان گذشته در بستر فضای شاد برگزار می شود و دانش آموزان علاقه مند به شرکت در این طرح می توانند با مراجعه به سامانه شاد هر مدرسه نسبت به ثبت نام و شرکت در کلاسها اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

625 پایگاه اوقات فراغت تابستان میزبان دانش آموزان هرمزگانی هستند

625 پایگاه اوقات فراغت تابستان میزبان دانش آموزان هرمزگانی هستند