مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-15سياسي

احداث کانال تاسیسات شهری ضروریست/فعال شدن بهشت احمدی از تیرماه


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شیراز با اشاره به تاثیر احداث کانال مشترک تاسیسات شهری در کاهش هزینه ها و بهبود سطح خدمات، - ایسنا/فارس رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شیراز با اشاره به تاثیر احداث کانال مشترک تاسیسات شهری در کاهش هزینه ها و بهبود سطح خدمات، اجرایی شدن این مهم را یکی از ضرورت ها دانست.

علی ناصری سه شنبه 25 خرداد در حاشیه یکصد و هشتاد و چهارمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شیراز بر امکان سنجی احداث کانال مشترک تاسیسات شهری برای کاهش هزینه های گزاف مدیریت شهری، تاکید و اضافه کرد: اجرای این طرح نیاز به همکاری بین بخشی دستگاه های خدمات رسان آبفا، مخابرات، گاز و برق با شهرداری دارد.

وی با تاکید بر لزوم همکاری مسئولان دستگاه های خدماتی برای تحقق این مهم، اجرای طرح کانال مشترک خدمات شهری به شکل پایلوت در شیراز را یادآور و متذکر شد: در صورت اجرای موفقیت آمیز، می توان به مرور احداث کانال مشترک تاسیسات شهری را در سطح شهر گسترش داد.

ناصری از تشکیل کارگروهی ویژه در این زمینه خبر داد و گفت: شهرداری با محوریت معاونت خدمات شهری ظرف یک ماه آینده کارگروهی را با حضور حوزه های مختلف شهرداری و دستگاه های خدمات رسان تشکیل داده تا در خصوص تنظیم لایحه احداث کانال مشترک تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث کانال تاسیسات شهری ضروریست/فعال شدن بهشت احمدی از تیرماه

احداث کانال تاسیسات شهری ضروریست/فعال شدن بهشت احمدی از تیرماه