مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-15سياسي

مردم نیازمند یک تفکر جدید با عملکرد هستند


رییس ستاد انتخاباتی قاضی زاده هاشمی در استان زنجان گفت: مردم از شعار خسته شده اند و نیازمند یک تفکر جدید با عملکرد هستند.

- ، حجت الاسلام رحیم قزلباش ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه مردم از شعار خسته شده اند و نیازمند یک تفکر جدید با عملکرد هستند، گفت: مردم در شرایط کنونی دنبال چهره ای جدید و حرف های جدید هستند و از شعارها خسته شده اند.

وی با تاکید بر اینکه تجربیات انتخابات گذشته ریاست جمهوری نشان می دهد که ممکن است نتایج پیش بینی ناپذیری در انتخابات رقم بخورد، افزود: قاضی زاده هاشمی، علمدار و طلایه دار گفتمانی است که خواستار تغییر ساختارها و میدان دادن به جوان ها است تا خود مردم، مدیران را انتخاب و در صورت نارضایتی، عزل کنند.

قزلباش با بیان اینکه باید اجازه ورود گفتمان های جدید به انتخابات را بدهیم، ادامه داد: در چند دقیقه کوتاه امکان ارائه برنامه ها در این مناظرات وجود ندارد بنابراین باید فرصت و تعداد مناظره ها بیشتر شود.

رییس ستاد انتخاباتی قاضی زاده هاشمی در استان زنجان با بیان اینکه گفتمانی را که ایشان طرح کرده اند ناظر بر تغییر ساختارها و به عرصه آمدن جوانان در اداره امور است گفت: کدخداها در جریان مدیریت کشور فرصت عرض اندام به جوانان را نمی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم نیازمند یک تفکر جدید با عملکرد هستند

مردم نیازمند یک تفکر جدید با عملکرد هستند